دانلود ترجمه مقاله اثرات تجسم نسبي در پردازش واژگاني و معنايي افعال

دانلود پروژه هاي دانشجويي , نمونه گزارش كارورزي, پاورپوينت آماده براي پايان نامه , دانلود پرسشنامه هاي روانشناسي , دانلود پرسشنامه هاي روانشناسي استاندارد , دانلود تحقيقات دانشجويي, خلاصه دروس كارشناسي ارشد, دانلود مقالات دانشجويي, كارورزي دانشگاه فرهنگيان

دانلود ترجمه مقاله اثرات تجسم نسبي در پردازش واژگاني و معنايي افعال

۲ بازديد

ترجمه مقاله اثرات تجسم نسبي در پردازش واژگاني و معنايي افعال

به صفحه دانلود فايل ترجمه مقاله اثرات تجسم نسبي در پردازش واژگاني و معنايي افعال خوش آمديد. به منظور مشاهده توضيحات بيشتر و دانلود روي دكمه سبز رنگ زير كليك كنيد.

توضيحات بيشتر دانلود

افعال بی قاعده یا افعال نامنظم در زبان انگلیسی، یکی از جنبه‌هایی است که موجب پیچیدگی در یادگیری این زبان می‌شود. این افعال با تغییر شکل بین فرم‌های گذشته، حال ساده، و همچنین شکل سوم، نمونه‌هایی از نامنظم بودن زبان انگلیسی هستند. برخلاف افعال منظم که با افزودن "-ed" به انتهای فعل اصلی تغییر شکل می‌یابند، افعال نامنظم شکل‌های مختلفی برای گذشته و شکل سوم دارند که معمولاً باید حفظ شوند.

 

برخی از افعال بی قاعده معروف شامل "to be" (بودن)، "to have" (داشتن)، "to go" (رفتن)، "to do" (انجام دادن) و "to say" (گفتن) هستند. به عنوان مثال، فرم‌های گذشته و شکل سوم "to be" به ترتیب "was/were" و "been" هستند، در حالی که برای "to go" به جای "goed" از "went" به عنوان گذشته و "gone" به عنوان شکل سوم استفاده می‌شود.

 

یادگیری افعال بی قاعده نیازمند حفظ کردن شکل‌های گذشته و شکل سوم آن‌ها است. برای این منظور، معمولاً لازم است که دانشجوان لیست افعال بدون قاعده را با خود همراه داشته باشند و به مرور آن‌ها را با تکرار و تمرین فرا بگیرند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.